Pårørendekonferansen 2024

Sola kommune inviterer til en felles visning av den digitale Pårørendekonferansen i Sola kulturhus onsdag 18. september.

Om Pårørendekonferansen

Pårørendekonferansen er en nasjonal og digital konferanse for pårørende og fagpersonene som møter dem. Sola kommune inviterer både ansatte og pårørende i Sola til en felles visning av konferansen.

Når hverdagslivet snur

Hva skjer når partneren din begynner å glemme? Når barnet du nettopp har født viser seg å ha en funksjonsnedsettelse? Når du ikke klarer å stå i jobb lengre fordi det er for krevende å følge opp dine gamle foreldre? Eller når du finner ut at sønnen din ikke har vært på skolen på flere uker?

Når hverdagslivet snur er tema for årets konferanse. De aller fleste av oss vil være pårørende i løpet av livet, og kommer til å oppleve plutselige endringer i hverdagen. Pårørendekonferansen setter søkelyset på hvordan vi kan finne gode veier videre, og på hvordan håpet finnes selv når alt virker håpløst. Else Kåss Furuseth, Trond Viggo Torgersen, Peder Kjøs, Dora Thorhallsdottir og Chris Holsten er alle på scenen i årets program.

Dato: Onsdag 18. september
Tid: Klokken 09.30 – 15.00
Sted: Sola kulturhus, sal: Lille-K

Program

Konferansen ledes av Unn Birkeland, daglig leder på pårørendesenteret. Medprogramleder er komiker Else Kåss Furuseth.

Meld deg på

Pårørendekonferansen er gratis, men du må melde deg på via nettsidene til Sola kulturhus.

Meld deg på Pårørendekonferansen 2024 (tix.no)

Du kan også melde deg på ved å sende en e-post til Janne Lundetræ.

Promobilde for Pårørendekonferansen 2024.  - Klikk for stort bilde

Har du spørsmål?